społeczne
Akcjonariusze
Kierunek podejmowanych działań
- Dbanie o przejrzystą sprawozdawczość
- Zapewnianie trwałego wzrostu wartości
- Edukowanie inwestorów i innych uczestników rynku kapitałowego
- Inicjowanie wdrażania najwyższych standardów regulacyjnych
Wybrane inicjatywy podjęte do końca 2017 r.
- Raportowanie wyników finansowych, prezentacje wyników
- Stała współpraca, w tym organizowanie spotkań, telekonferencji, spotkań z zagranicznymi inwestorami
- Zaangażowanie w branżowe kongresyi konferencje
Klienci
Kierunek podejmowanych działań
- Edukacja w zakresie cyberbezpieczeństwa i ekonomii
- Działania wpływające na zwiększanie zaufania i satysfakcji klientów
- Inicjowanie działań zwiększających bezpieczeństwo sektora finansowego
- Angażowanie klientów wokół ważnych inicjatyw społecznych
- Promowanie rozwoju rodzinnego biznesu
Wybrane inicjatywy podjęte do końca 2017 r.
- Ułatwienie klientom dostępu do usług publicznych i e-administracji (profil zaufany, program 500+)
- Preferencyjne warunki produktów dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny
- Zrozumiałe i krótkie dokumenty „bez gwiazdek”
- Program Cyberstrażnik - ostrzeganie internautów przed upublicznianiem w sieci danych osobowych
- Platforma komunikacyjna Bankomania.pkobp.pl
- Edukacja finansowa dzieci opartao kompleksowe i innowacyjne produkty PKO Junior oraz SKO
- Cykl edukacyjny dla przedsiębiorców „Dzień dobry biznes”
- Współpraca z firmą Microsoft w ramach Enterprise Customers Cyber Threat Intelligence Program (ECCTIP)
- Współpraca ze środowiskiem start-upów (w tym w ramach MIT Enterprise Forum Poland)
- Platforma Wsparcia Eksportu – kompleksowe narzędzie analityczne dla firm
Pracownicy
Kierunek podejmowanych działań
- Budowanie przyjaznego środowiska pracy
- Zapewnienie konkurencyjnego wynagrodzenia i rozwoju zawodowego
- Zarządzanie różnorodnością
- Dbanie o równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym
- Angażowanie pracowników w działalność społeczną
Wybrane inicjatywy podjęte do końca 2017 r.
- Program „PKO po godzinach”
- Program szkoleń e-learningowych i tradycyjnych
- Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
- Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
- Platforma MyBenefit wspierająca aktywny styl życia i rozwój osobisty
- Pakiety opieki medycznej dla pracowników
- Program profilaktyczny „Zdrowie jak w Banku”
- Wolontariat pracowniczy
- Programy rozwoju kadry menedżerskiej
Otoczenie społeczne
Kierunek podejmowanych działań
- Przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu
- Zaangażowanie społeczne i filantropijne
- Wymaganie od partnerów odpowiedzialnych zachowań
- Wspieranie społeczności lokalnych
Wybrane inicjatywy podjęte do końca 2017 r.
- Platforma edukacyjna Bankomania.pkobp.pl
- Cykl edukacyjny dla przedsiębiorców
- Współpraca z uczelniami
- Program Cyberstrażnik - ostrzeganie internautów przed upublicznianiem w sieci danych osobowych
- Działania Fundacji PKO Banku Polskiego SA
- Działania sponsorskie
- Program „PKO Biegajmy razem”
- Mecenat i promocja dokonań polskich artystów
- Zaangażowanie w wydarzenia promujące patriotyzm gospodarczy, rodzinny biznes i innowacyjność w dziedzinie finansów
- Prowadzona polityka zakupowa
- Zasady powierzania wykonywania czynności na rzecz Banku podmiotom zewnętrznym